Oh my

Idag har jag pratat kinesiska på jobbet. Om jobbrelaterade grejer! Han kunde typ inte norska, så jag var nästan tvungen... Borde inte jag få löneförhöjning nu?
Mycket trevlig kines, i alla fall. Jag log hela dagen efter det, och vi har bytt telefonnummer och allt.

När vi ändå är inne på det där med andra språk och sånt:
killen som ska ta över efter mig på ICA är tysk och har läst norska i ca tre månader. Mycket intressant, eftersom han inte förstår ett ord svenska. Min svensk-norska måste vara jättejobbig för honom att förstå! Han brukar mest nicka och le och sen inte alls göra vad jag säger åt honom, hehe. Det är kul. Tyskar är för övrigt galna allihop.
Nu är jag väldigt trött, därav detta svammel.
Tror fan det är läggdags.

Kommentarer
Postat av: Ma

kan du inte lägga ut lite bilder på din nya lägenhet vaaaaaaaa?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback