We all seem to need the help

Jag är hungrig men det finns inget gott att äta. Alltså, med hungrig menar jag att jag vill ha godis.

Jag hade lite ångest innan. Har oroat mig lite för att veckan som kommer ska bli en skitvecka. Men icke! Min hjärna börjar vakna till liv igen efter att ha legat i dvala och inte orkat tänka några positiva tankar överhuvudtaget (av någon anledning tycks det krävas mer energi för att rycka upp sig när man är nere än vad det krävs för att bli nedstämd när man är glad... ja ja) men nu är hjärnjäveln back on track! Jag är ju faktiskt den enda som har möjlighet att bestämma hur mitt liv ska se ut (i viss mån, visserligen) och det är väl ett faktum som är värt att utnyttja?

Nu ska jag börja mitt "nya liv" med att inte få någon ordentlig sömn i natt så att jag är riktigt trött och ovänlig mot kunderna imorgon!

Kommentarer
Postat av: sofiee

ja, kom hit!! så jävla tråkigt att det är så sjukt långt hit, inte precis som att man kan ta en weekend o hälsa på mig... frågan är varför vi föddes på absolut fel sida av jordklotet?

Postat av: Anonym

haha , nä tror inte det:P

2008-10-27 @ 08:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback