Nothing's gonna stop be but divine intervention

Bra bra bra helg, trots att fredagskvällen inte alls blev som planerat. Slutade i alla fall bra hos Cebastians jobbpolare och hemkomst nångång vid fyratiden på morgonen. Igår jobbade jag till klockan halv nio, sedan blev kvällen precis som en lördagskväll ska vara, med vin- och ostkväll med Sara, Elisabeth och Vidar och lite tranbärsvodka med cola på det. (Sara har för övrigt en helt fantastisk hundvalp som jag spenderade merparten av kvällen med att klappa och bli biten i händerna av.) Sedan utgång till nåt ställe som jag inte har en aning om namnet på. Trevligt var det i alla fall, bra musik och billig öl och bättre än så blir det ju inte. Klockan tre mötte jag kjaeresten min och vi tog nattbussen hem.
Idag har jag spelat squash med Maria och ikväll blir det hem till henne och Oslos lite läskigare kvarter.

Så, det var en kort uppdatering. Nu ska jag städa lite här, jag fick en arg lapp på köksbordet igår.
Det är så vi kommunicerar i det här hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback