Sossesvin

Så heter det här. Societetskärringar. Och de är på mig hela jävla tiden, dygnet runt. Själadödare.

Idag kommer det in en äckligt fin dam och köper 218 frimärken. Sedan säger hon åt mig att klistra dem på hennes 218 golfklubbsbrev. Jag säger nej. Jag säger att jag inte har tid, att det inte är mitt jobb och att hon får göra det själv. jag säger det bestämt och högt och tydligt. 
"Du är snäll, du" säger hon till mig (fast på societetskärringsnorska) som om hon pratade till ett barn. Typ: "Vad snäll du är som matar nalle med sandkaka!".
Sedan går hon.
Jag hatar henne och hennes golfklubb och det enda jag kan göra är att sätta frimärkena riktigt jävla snett.

Hade jag inte redan sagt upp mig så hade idag varit den perfekta dagen att göra det på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback