Alltså, nej, nu får det vara nog!

Nog med innesittande för idag. Visserligen finns det inget särskilt att gå ut till just idag, men what the. På med tajtsen och mössan it is! Det måste finnas ett ynka litet ICA som är öppet idag. Ett enda, liksom! Och jag ska finna det...

Jag är förresten lite sjuk idag. Min sjuka har slagit till. Sjukan innebär en massa saker. Mest handlar det om att vara en stackare som inte har det så lätt här i livet, av olika anledningar. Idag har alla dessa anledningar slagit till på samma gång. Exempelvis har jag idag blivit lämnad med tvätt, disk och städning. Då är livet inte lätt! Jag skulle kunna beskriva den här sjukdomen ytterligare men då blir jag sittande här hela kvällen, och det orkar jag inte. Så nu ska jag gå ut och göra mig själv frisk med en liten promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback