Godmorgon

Vädret suger, vilket innebär att jag är ledig från jobbet. Det suger! Nu måste våren komma igång på riktigt annars vet jag inte vad jag gör. Yeah yeah, efter helgen börjar jag på Saras telt som också är en uteservering, men på Karl Johan. Där blir man inte lika påverkad av vädret i alla fall så där lär det bli lite mer jobb!

Nu har jag precis sett färdigt på uppdrag granskning som handlade om den kaukasiska ovtjarkan. Kolla in mördarhunden nedan! Seriöst, en sån här vakthund skulle jag skaffa mig om mitt liv var i fara. Inte ens den vietnamesiska maffian skulle kunna rå på den!


70 kilo mördarhund, förbannat gullig sådan, men ändå.

Kommentarer
Postat av: maaaaaaa

Här är det vår!!!! hoppas det är det imån också :P

2009-04-09 @ 14:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback