Godmorgon!

Jag vaknade vid nio idag och kände mig jättepigg, det måste vara världens bästa känsla! Och något oväntad, med tanke på när jag somnade i natt... Nu ska jag koka lite gröt till världens bästa pojkvän, sedan ska jag plugga lite och 14.00 är det kinesiskaseminarium som gäller! Missade det igår för att tiden var ändrad och jag skulle ju jobba, tiden idag passar egentligen inte heller så bra men jag ska i alla fall hinna delta på första halvan. Ja ja, intressant va?

Imorgon ska jag jobba på Lekter'n, förhoppningsvis. Idag blev det av förklarliga skäl inget jobb där, regnet har verkligen öst ner hela morgonen. Tråkigt! Skickade precis ett sms till min chef på donken och erbjöd mig att jobba imorgon kväll, behöver liksom alla pengar jag kan få nu. Sedan bär det av till Sverige på fredag morgon och det ser jag fram emot! Ska bli så jävla kul att träffa alla igen, vet inte hur längesen det var sist och vill helst inte tänka på det heller...

Nä, gröt var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback