Gott med öl osv

Ja, det fanns typ hundra anledningar för mig att tacka nej till öl hos Maria, men bara en anledning att tacka ja. Och den vägde såklart tyngst. Öl är gött. Så är det.
Jag kom alltså inte längre än till Maria innan, och det kanske var lika bra. Har haft en mycket trevlig kväll trots huvudvärk och pissigt humör och då är det helt klart värt det! Lyckades avstå ifrån utgång i alla fall, så nu är jag hemma igen. Det bästa med att komma hem igen var att diskmaskinen stannat på hälften av tiden så att jag nu var tvungen att starta om det. Kul! Så blir det varje gång jag startar skiten, det har aldrig hänt Cebastian. Vad gör jag för fel? Nu ska jag i alla fall hänga lite tvätt, sen ska jag slappa big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback