Home, sweet home

Nu är vi hemma efter en riktig jävla mardrömsfärd med Swebus Express. Förra gången vi åkte med skiten svor vi på att det var sista gången, men nu fanns det inga andra bussar som passade så vi var tvungna. Men aldrig mer!

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb, det ska verkligen bli jättekul! Får hoppas på att det blir bra och att jag får jobba mycket, så jag slipper gå här och vara nästan pank hela tiden. I och för sig kommer väl våren hit nån gång och då blir det mer jobb på Aker Brygge, men lite säkerhet känns inte helt fel. Det funkar inte att jobba två dagar i veckan, hur skönt det än är att vara ledig!

Ja ja. Helgen i Göteborg har, trots alla missöden, varit helt fantastisk, med kära återseenden på fredagkvällen och sedan påskaftonsmiddag och allting. Har bilder som ska läggas upp men det blir senare. Nu är jag trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback