No work today

Min chef skickade ett sms och frågade om jag ville vara ledig idag. Hur svarar man nej på en sådan fråga? Går det? Hur fattig och desperat efter pengar man än är? Ja, det gör det väl. Inte idag, dock. Så jävla illa är det inte heller, för den delen. Snart har ekonomin hunnit ikapp mig igen, om mindre än en vecka, närmare bestämt. Så ja, idag blir en ledig dag! Framförallt blir det tid till kinesiskan som inte blev av IDAG HELLER! Jag börjar undra vad min lärare håller på med, för schemat stämmer inte överhuvudtaget. Härligt, när man planerar hela sin dag efter skiten. Ja ja ja ja ja. Nu blir det seminarium ikväll klockan sju istället. Det blir bra.




Casablanca började precis när vi tänkte gå och lägga oss igår. Kunde ju inte gärna missa den!
Lyckades dock somna mitt i (som vanligt) men den ska lätt ses färdigt snart som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback