Välkommen hem

Jag kom nyss på mig själv fundera över vilken dag det egentligen är. Jag tar detta som ett gott teckan, jag lever livet som jag tycker att det ska levas. Perfekt! Idag har jag jobbat tre timmar på Lekter'n (skitdag, hade typ fem bord sammanlagt och fick typ 40 spänn i dricks, det håller inte länge!) och skulle egentligen direkt till donken, men det blev en liten paus istället. Ska åka hemifrån om en kvart eller nåt och så blir det jobb till midnatt. Efter det hoppas jag på att Jenny och de andra fortfarande är vakna och vill hitta på nåt - det är ju ändå fredag (?)! Lina åker hem på onsdag och jag måste ju hinna säga hejdå...

Ja, annars händer väl inte så mycket. Har varit rätt kass uppdatering här vilket egentligen inte innebär att jag har haft bättre saker för mig, bara att jag har varit lat. Ska lägga upp lite bilder sen tänkte jag, hade ju spelning med bandet i lördags! Gissa vem som fick lägga gitarren i fodralet och hoppa in bakom trummorna...? Yeah. Det är så det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback