It's a little bit, it's a little bit overwhelming

Har precis kommit hem från jobbet. Helt slut. Inte för att det varit mycket att göra - tvärtom. Men jag har haft huvudvärk hela kvällen och då är det svårt att vara trevlig och glad hela tiden.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Min pojkvän har åkt till Sverige för att fira sin brors 30-årsdag och jag är jätteledsen för att jag inte kunde följa med. Men imorgon är det ännu ett dubbelpass som gäller och på söndag jobbar jag också, så det finns helt enkelt ingen tid.

Däremot har jag och Jenny börjat planera en liten tripp till Mallorca. Gööött! Då ska vi bo hos en kusin till henne och behöver alltså inte betala mycket mer än resa och mat. Dessutom kommer jag få öva en massa på spanskan eftersom vi kommer träffa hela hennes släkt och bo hemma hos spanjorer. Fest! Det ser jag fram emot! Har börjat spara euro från jobbet så vi kan leva lyxliv där nere sen... I en vecka i alla fall.

Nä, nu ska jag lägga mig och sova. Det är en dag imorgon också... Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback