Äntligen!

Jag har varit så jävla hungrig hela dagen men aldrig hunnit äta något ordentligt. Har fått i mig massa bananer och sånt men inget riktigt, liksom. Nu har jag lagat kyckling med keso och det smakar heeeelt fantastiskt gott!

Idag var jag alltså med Maria och Lina på ett danspass som tyvärr var långt ifrån vad jag hade förväntat mig... Synd.
Efter träningen var jag i vårt blivande hem och pratade med hon som bor där nu om vad hon ska lämna kvar. lägenheten var precis lika snygg som jag kom ihåg den och vi kommer fan trivas skitbra där! Förhoppningsvis kan vi flytta in lite grejer redan på torsdag, så vi slipper hetsen i helgen...

Nu ska jag hänga upp tvätt och städa lite i köket, sen blir det nästan läggdags. är så jävla skönt att få sova ut lite, jag har inte sovit ordentligt på flera månader så jag passar verkligen på.
Imorgon kommer förresten min fina pojkvän hem igen, så då slipper jag vara ensam. Jag hatar att vara ensam hemma! Det är bland det värsta jag vet. Och så är jag så förbannat mörkrädd också, det går verkligen inte ihop. Ja ja, jag lär väl överleva denna natten också.

Tänkte förresten att jag skulle lägga upp en bildmed hur söt jag var idag när jag tränade, men nu hittar jag inte kamerasladden. Synd! Här kommer istället en bild på mig och Jenny när vi käkar citron. Otippat va? Cheers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback