Ja ja ja

Jag suger på att blogga. Man kan fråga sig varför jag fortfarande håller på, men man lär inte få något svar. Hårt liv!

Det har hänt en jävla massa sen sist. Det är spännande, men tråkigt att skriva om. Kommer en längre utläggning inom snar framtid som jag så fint brukar uttrycka det utan att någonsin mena det. Men kanske, kanske...

Spännande saker händer i alla fall. På tisdag ska jag på jobbintervju, så håll tummarna. Sista helgen i februari ska jag och mannen i mitt liv flytta, det lär bli jävligt bra. Sovrum och kök och allting! Inte ett enda stort tråkrum utan utsikt men med full insyn längre.

Jag tror aldrig att jag kommer bli nöjd. Både på gott och ont, of course. Inte för att det gör mig någonting egentligen. Men någon gång i livet hade det kanske varit skönt att inte bara längta vidare, utan att stanna kvar också kunde vara ett alternativ. Jag vet ju inte, eftersom jag aldrig känt så. Mitt liv är i alla fall bra som det är. Och då är jag väl nöjd, eller?

Ikväll ska vi ut. Brudarna. Och vilka brudar, då! Jag har sån jävla tur, man fattar liksom att det finns jävligt många schyssta människor i världen, men att alla ska samlas runt mig är fan ett jävla mirakel.

För övrigt har vi sovit hela dagen idag. Gööööött! Och jag har inte överhuvudtaget känt att jag slösat bort en ledig dag på nåt så tråkigt som sömn. Låter inte det som ett framsteg? No more hets, säger jag.

Ja ja ja. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback