Nattmacka

Nu har jag varit duktig hela kvällen (nästan) och städat och tvättat. Seriöst, att hänga tvätt är typ det tråkigaste som finns...

Annars inget nytt sen sist antar jag. Har jag kul eller? Nu blir det sista halvan av Benjamin i alla fall, lyckades självklart somna igår. Imorgon kl 10.00 är det step som gäller, jag är peppad!

Och ja, i brist på annat (hittar fortfarande inte sladden), två (ganska tråkiga) bilder från snöäventyret för ett tag sen:




Vi tog en sväng förbi nya lägenheten. Typ här ligger den. Synd att det inte säger er något...





Min snygga pojkvän på t-banestationen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta ni är!

Men du ska veta att den där utmaningen var som en fis i rymden om man jämför med dagens. Try beeing social but quiet one entire day!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback