Nothing's too good, nothing's too bad

Kom nyss hem från ett litet äventyr, det var nämligen underhållning av hög klass på t-banan! Dragspel och tamburin och en pappersmugg på det. Fantastiskt. Nu lät kanske detta lite ironiskt men det var inte alls var meningen. Synd bara att Oslo är fullt av tråkiga idioter som inte kan njuta av lite vacker musik. Jag ger gärna ifrån mig mina småmynt för att få en lite trevligare resa hem, lika gärna som jag fäller gamla, griniga gubbjävlar till marken med en ganska hård spark i magen.
Mer musiker på banan, alltså. Och mindre gubbidioter.

Ja ja ja. Idag var jag lite seg när jag vaknade, av förklarliga skäl. det blev alltså öl igår, inte bara en utan tre stycken! Härligt. Var för övrigt en trevlig kväll med indisk mat och hela köret. Niiice.

Nu ska jag träna. Kanske. Dance step? Det låter jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback