Oh dear

Jag har precis kommit hem från Oakley Arctic Challenge, där jag och Sara tittade på semifinaler+final i quarterpipe. Förutom att jag bara hade tygskor på mig och höll på att frysa av mig tårna just därför, så var det helt fantastiskt. Ångrar att jag inte fick med mig kameran, det hade liksom varit läge för det... Herregud. Jag måste åka snowboard NU! Så fort vi har betalt depositionen och allt sånt och har koll på ekonomin igen så ska jag släpa med mig Cebastian ut i backarna. Inget snack.

Ikväll skulle jag träna, var tanken. Men nu var det så fruuuktansvärt skönt att krypa in under en varm filt i soffan... Mina stackars tår måste i alla fall få vakna till liv innan jag tar mig ut i snön igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback