Oh, yes yes

Nyss hemkommen från ett stenhårt träningspass tillsammans med Jenny. Afrikansk dans av något slag och oj oj oj, kommer jag ha träningsvärk i rumpan imorgon eller?! Framöver är onsdagkvällarna heliga för min del, det här var liksom något av det roligaste jag har varit med om. Ska försöka få med mig the boyfriend nästa gång. Wish me luck...

Igår var jag på jobbintervju. På onsdag nästa vecka får jag veta om det blir en intervju till eller inte. Det måste bli det. Dels för att jag verkligen, verkligen vill ha det här jobbet, men också för att intervjun kändes så jävla bra! Imorgon ska jag i alla fall ringa vikariestället och be dom sätta mig på något dagis. Som personal, då. Inte som dagisbarn, även om mitt beteende ibland tyder på det sistnämnda.

Ska jag orka lägga upp en bild nu? Jag är ju så jävla dålig på att blogga ordentligt, så jag vill liksom försöka blidka er lite. Så okej då. Här kommer en bild på mig när jag är som mest mig själv. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback