Om det nu är någon som undrar, men det är det väl ingen som gör

Jag är hungrig! Så jävla hungrig!

Cebastian har åkt till jobbet, så nu är jag ensam med allt stök. Ska väl se till att få allt färdigt till han kommer hem, imorgon klockan tolv kommer hyresvärden och ska inspektera. Det ska förhoppningsvis inte bli några konstigheter, så då får vi depositionen tillbaka (25 000 kr) så att vi kan betala den nya på måndag som ligger på 30 000. Heja! Kul det ska bli.

Imorgon har jag för övrigt  fått en arbetsintervju på ett riktigt spännande ställe. Gissa var? Okej, jag berättar ändå. Det är för spännande för att inte göra det... MC DONALDS! Nice, eller hur? Det är i alla fall ett jobb, just nu nöjer jag mig med precis vad som helst! Vi får väl se hur det går, håll tummarna i alla fall så är ni snälla...

Vi gjorde smoothies innan, jag och mannen.






Här fick jag en brain freeze. Brain freeze! Frusen hjärna. Jävligt läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback