Pärlor II

Yes, nu har jag varit och köpt pärlor, 1000 svarta och 1000 röda. Så nu blir det pärla av!

Precis när jag gick utanför dörren förut så insåg jag att det här blir lite av en hetsdag för mig. Ska nämligen till vår blivande hyresvärd och se på lägenheten, och snacka lite med henne om vad vi vill ha kvar av möbler och sådär. Måste dessutom kolla om vi kan ställa dit lite grejer innan vi flyttar in, nästa helg kommer bli helt fruktansvärd för vår del annars, eftersom vi flyttar ut på fredagen och in på måndagen... Som tur är känner vi dom som ska flytta in i vår gamla lägenhet och kan lämna lite här över helgen, men ja. Det skulle som sagt underlätta om vi fick ställa in grejer lite tidigare.

Giryan blir inte av ikväll heller. Varken jag eller Maria lyckades boka in oss i tid. I stället blir det dans, typ line dance eller nåt. Spännande värre.

Nu ska jag packa väskan och sen ska jag springa iväg.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback