Sing

Omtumlande dag tror jag. Eller om det är mitt liv.

Vi har fått lägenhet. Snart bor vi inte i någons källare längre (för första gången på ett helt år för min del) utan på tredje våningen, ovanför marken! Wow! Dessutom har vi ett separat sovrum! Och ett vardagsrum! Med TV! Och ett köksbord i köket! Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det...
Alla kan väl hålla tummarna på att vi får källaren uthyrd? Annars är vi så att säga körda. Och så vore det ju skönt om en enda sak i mitt lilla liv kunde lösa sig, bara sådär. Så att jag slipper sitta här med ångest i bröstkorgen dygnet jävla runt. Och nu sitter säkert minst två personer där hemma och undrar varför deras lilla dotter verkar nedstämd, tur att de inte behöver oroa sig. Hon är nämligen nedstämd för att alla människor i hela jävla världen är idioter (med vissa undantag givetvis, även om de är förbannat få) och alltså ligger problemet hos alla jävla andra och inte hos dottern i fråga. Människorasen borde göra slag i saken och utrota sig själv snart, vi är ju ändå på god väg. 

Ja ja ja ja ja. Deppblogg. Ikväll ska jag och Jenny (ett av undantagen) göra julgodis, för det tycker vi är på tiden. Och det är det. Så då ska vi göra det. Och då lär jag bli lite gladare. Och sen kanske jag är glad hela kvällen. Tills jag inser att det är en ny dag imorgon igen... Tur att jag har en positiv inställning till livet i alla fall, hur hade det gått annars?

(Idag åt jag upp all sushi. Även makisarna, fast jag egentligen tycker att de är ganska... oaptitliga.Hursomhelst, detta tyder alltså på att jag var mycket hungrig. Det var jag också. Och är fortfarande. Kanske det skulle sitta fint med en macka eller två? Säkerligen.)

Kommentarer
Postat av: ma

Julgodis? det låter ju gott! spara knäck till mig!

2009-02-02 @ 22:44:59
Postat av: Anonym

Hallå!

2009-02-13 @ 10:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback