Stuck in the middle with you

Ooooh yeah. Nu har vi varit ute och ätit indiskt, och det utan att misshandla ekonomin alltför mycket! Hittade ett kjempekoslig litet hak med thai-inredning och billig tikka masala. Niiice. Så nu är jag mätt och belåten!

Imorgon är en arbetslös dag. På tisdag är det intervju. Sedan blir det förmodligen bemanningsföretag några veckor framöver, tråkigt men nödvändigt. Och så får jag förhoppningsvis jobbet jag vill ha, då. Annars får jag förmodligen något annat. Ingenting kan bli värre än de senaste tre månaderna i alla fall.

Nu ska jag försöka mysa lite med min pojkvän. Han börjar skolan imorgon och jag är så avundsjuuuuk! Jag vill plugga! Det är vad jag vill göra med mitt liv. Ångrar som fan att jag hoppade av kinesiskan. Okej, egentligen ångrar jag det inte, för det hade liksom inte fungerat. Men nu är jag ju arbetslös och har hur mycket tid som helst för sånt! Typiskt...
Ja ja. Om några månader blir det studier i kinesisk språkstruktur i alla fall. Det lär bli grymt. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback