Sweet sunday

Nu har min pojkvän åkt till Sverige och jag känner mig ensam och övergiven... Nej, riktigt så illa är det kanske inte. Det är mest jävligt tyst i lägenheten och sånt har jag lite problem med. Ska egentligen bli skönt med några dagars lugn och ro. Egentid, liksom. Spending some quality time with myself.

Det blev såklart ingen träning igår, jag somnade och vaknade runt sjutiden när Cebastian kom hem. Sedan ägnades kvällen åt att laga lasagne, det är fan ett jävla projekt. Men gott blev det! Och lunch till mig idag!
Idag ska jag dansa, i alla fall. Street dance 17.15, ska bli jävligt gött. Har hört att instruktören ska vara bra också. Nice, nice, nice.

Imorgon ska jag ut och lämna CV, alltid lika kul. Ska även göra ett inköp på 1000 st svarta plastpärlor. Vår vackra tavla ligger här och är halvfärdig, de svarta pärlorna tog slut. Mycket frustrerande.

Ja ja. Nu ska jag äta lasagne. Mmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback