The show is over now

Ikväll har Kajsa varit här. Kajsa är min föredetta kollega (och kanske blivande!) som snart ska flytta in i vår lägenhet. Då bor ju tyvärr inte jag här längre, hehe, men jag kommer förhoppningsvis hänga här en del ändå. Kajsa är nämligen en otroligt trevlig människa som jag har sett alldeles för lite av här i Oslo.

Imorgon ska jag och Sara titta på snowboard-tävlingar! Spännande! Hårt liv dock att gå upp så tidigt en lördag... Antar att det går lättare när man har något trevligt att se fram emot men usch alltså.

Nu ska jag blanda ihop en smoothie och sätta mig och pärla lite. Ikväll (inatt?) kommer bilder på våra snygga konstverk. Jag antar att ni knappt kan hålla er tills dess, men kom då ihåg att tålamod är en dygd! Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback