Tomorrow

Nu är C hemma från jobbet, finally! Han spelar gitarr och jag dricker te och snart ska vi se på en film innan vi somnar. Imorgon kommer bli en fantastiskt bra dag, först blir det träning för min del (30 minuters bosupass, sen lite styrka) och sen ska jag ringa runt till bemanningsföretag och låta trevlig och arbetsför, hehe. På eftermiddagen när C har slutat ska jag ut och dricka öl med honom och Pernilla, det ser jag fram emot. Fast kanske utan ölen? Har ju ändå börjat mitt nya, nyttiga liv nu, alkohol passar inte särskilt bra in i den bilden.

Har förresten börjat spela på saxofonen igen. Hur kunde jag glömma att det är det bästa som finns i hela jävla världen?! Dessutom har jag suttit med trumpeten (som jag fick i julklapp!) idag, det låter precis lika illa som man kan tänka att det borde, men jag känner på mig att det kommer bli jävligt bra bara jag lär mig att få jämnt ljud i... påhittet. Ja ja. Nu är det dags för Chevy Chase.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback