Upp till kamp

This is not what I'm made for. Jag borde inte städa. Jag borde stå längst fram i ett led!

Jenny har blivit sjuk. Detta kan innebära att jag får klara flytta ut-städningen på egen hand imorgon. Hemska tanke! Det är liksom inte själva städningen som är problemet, den fixar jag nog på egen hand. Men det är ju en lördagkväll! Jag vill inte vara ensam en lördagkväll! Jag vill inte vara ensam någon kväll, men imorgon kommer det vara värre än vanligt. Jag måste prata med Cebastian om detta ikväll, varför ska vi flytta till en större lägenhet egentligen? Då blir det ju bara ännu mer plats att vara ensam på! Vi måste flytta till ett kollektiv. Ett kollektiv med massor av människor som är hemma dygnet runt. Bara på ett sånt ställe kan jag verkligen trivas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback