We can't live for today, just live for tomorrow

Nu är jag hemma, har varit på gymet. Jävligt gött! Blev inte så mycket dansat för min del dock, jag höll mig på löpbandet istället. Imorgon, däremot, blir det afrodance med Jenny. Bäst på hela veckan! Ska bli kul att träffa Jenny igen, hon har varit hemma i Sverige över helgen och nu känns det som om jag inte sett henne på flera månader...

Nu sitter jag här med mitt favoritté för tillfället, Liptons Tahiti. Hade tänkt köpa med mig ingredienser hem efter träningen och baka semlor, men glömde givetvis plånboken hemma. Imorgon, kanske? Mitt i packningen och städningen? Vi får väl se.

Imorgon får jag dessutom veta om jag får komma på en andra intervju. Håll tummarna, är ni snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback