Hey hey

Jaha. Är jag frisk än? Nej. Føler jeg meg bedre i det hele tatt? Tvilsomt.

Ikväll har jag kinesiska, ska bli kul. Blir någon timmas plugg nu innan lektionen, ska äta lite först bara. Det här är helt galet, den här terminen läser jag 45 högskolepoäng. Fatta. Jag kommer ha sån jävla hets och jag kommer vara så förbannad på mig själv. Varför sätter jag mig själv i såna här situationer? Just nu är det kul liksom. När det är över kommer det också vara kul. Men när det väl händer kommer jag vara nästan döende. Stackars min pojkvän. Han fick stå ut med tillräckligt när jag bara hade kinesiskan. Ja ja ja ja ja! Det blir bra. Jag kommer vara en jävligt bildad människa när jag äntligen lämnar det här tråklandet.

Alltså, igår när jag tröttnade på att ligga och snora och hosta så bestämde jag mig för att rensa i min garderob. Bra idé! Lyckades slänga ut en jävla massa kläder samt organisera resterande så att garderoben inte längre ser ut som en krigszon. Heja mig!

Dagens självpepp går för övrigt ut på att tänka bra saker om sig själv. Typ: "Jag vet väl om att jag är värdefull, att jag är viktig här och nu. Att jag är älskad för min egen skull, att ingen annan är som jag. Samt att jag är bra på att städa garderober. Samt att jag är snygg och jävligt smart. Samt att jag är bra på att skriva intressanta blogginlägg."
Kom igen nu allihop. Det här är vi värda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback