Idioter

Ja. Hela jävla världen är full av idioter. Tråkigt, tycker jag.

Ikväll har jag pluggat in det ryska alfabetet. Eller försökt åtminstone. Skämtbokstäver är vad det är, men spännande som fan. Just nu är jag jävligt nöjd med mig själv. Eller vafan, jag är rätt nöjd rent generellt alltså. Jag vet att det ofta låter som att jag har världens tråkigaste liv här i Oslo (som visserligen är världens tråkigaste huvudstad, det kan man inte komma ifrån) men det har jag verkligen inte. Jag har ju världens bästa liv. Snart är dessutom min utbildning färdigplanerad, och hur fantastiskt är inte det?! De kommande åtta veckorna kommer jag för övrigt att jobba heltid samtidigt som jag pluggar på heltid. Vilket i princip innebär att 80 av veckans 168 timmar (typ hälften, alltså) kommer gå åt att planera "salg og levering" av asiatmat (hehe) och att studera främmande språk. Yey!

Nu är det godnatt.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lokomor

"Vila", sa han visst doktorn... Undrar om det ordet betyder nåt annat på norska än det gör på svenska???

2009-01-16 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback