Okej då

Lite plugg blev det i alla fall, och kvällen är ju inte slut än...
Usch, jag är trött på skiten. Hej härliga inställning!

Imorgon är det jobb och sedan plugg. Inget kul alls. MEN! Skit i det. På onsdag är det prov och sedan är det över. Bort med halva stressen liksom. Kanske kan jag bli en normal människa då. Hoppas hoppas hoppas...
På torsdag börjar dessutom mitt nya liv som smal och snygg och framgångsrik. Här har vi nutrilett för över tvåtusen spänn i en sportbag i garderoben. Spännande va? Smalheten kommer alltså av att inte äta någonting på två veckor (hej hej) och resten hoppas jag kommer med på köpet. Kritvita tänder och massa pengar och allt sånt. Ja ja, tjat.
Nu väntar jag på att Cebastian ska komma hem så jag får beklaga mig lite äver mitt tråkiga liv.

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback