That's better

Nu har jag lyckats duscha, gööööött! Försökte mig på konststycket att raka benen, det hela slutade med ett ganska kul skämt eftersom huvudet håller på att explodera så fort jag böjer mig fram. Har allså inte sett resultatet än, men det spelar ingen större roll. Antar att det inte är shortsväder imorgon heller. Och även om det hade varit det hade jag kanske ändå valt att ha långbyxor på mig. Särskilt om mina ben var skäggiga. Inte för att det spelar någon roll det heller. Jag tycker bestämt att vi kvinnor är minst lika vackra med skäggiga ben som med silkeslena sådana. Sedan finns det de som har silkeslent hår på benen, vilket är vackert det också. Vissa kan konsten att både äta kakan och ha den kvar i handen.

Från det ena till min pojkvän som jag hoppas kommer hem snart. Jag tänker nämligen utnyttja min situation som sjuk och ynklig flickvän och tvinga honom att göra varm choklad till mig. Med vispgrädde. Det ska bli mysigt. Inte för att jag vanligtvis behöver tvinga honom till att göra snälla saker mot mig, snarare tvärtom. My baby.

Hrm, jag glömde kanske berätta att jag faktiskt var hos läkaren i torsdags, heja mig! Läkare tillhör ju som bekant inte min favorityrkesgrupp... Faktiskt raka motsatsen. Jag ogillar dem starkt. Fast kanske egentligen inte just själva läkarna, som jag är övertygad om endast har goda intentioner, utan mer själva systemet. Och lukten på sjukhus. Och allt det där. Ni vet. MEN! Norges sjukvårdssystem är tusen gånger bättre än Sveriges. Ni som vill veta varför får läsa er till det. I'm not your fucking education, I'm just here for your entertainment! (Eller, inte här i bloggen i alla fall. Har ni djupa existensiella frågor ni vill ha svar på  kan ni skicka dem till [email protected] så lovar jag att jag ska svara.)
Hur som helst. Jag har tydligen någon sorts slem i lungorna samt ett vidrigt virus som har legat och gottat sig i min kropp rätt länge. Det låter ju inte som något lite vatten och vila inte kan bota. MEN det här var alltså i torsdags, innan jag började känna mig dödssjuk. C tror att det är bihålorna. Jag tror att det är för mycket tjat som har gjort mig sjuk. Från och med nu ska jag inte lyssna på något tjat överhuvudtaget. Då går det säkert över snart!

Nu ska jag se färdigt på Towelhead. En bra film som jag starkt rekommenderar, tror jag. Har ju inte sett hela än så jag kan inte vara riktigt säker...
Cheers!



PS. Jag fick en läskig tanke nu. Läkaren tog blod från min arm i torsdags. I fredags blev jag sjukare. Kanske han inte alls sög ut mitt blod utan snarare sprutade in en massa farligheter? Hemska tanke! Och vad konstigt att använda "sög" och "sprutade" i samma mening. Min blogg börjar snart låta som en billig porrnovell. Då kanske jag får fler än tio läsare om dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback