Things that she said

Idag har jag varit hos frisören. Jennie. Jag kommer följa henne runt halva jordklotet om det behövs. Ingen annan ska någonsin komma i närheten av mitt hår!

För övrigt hatar jag att prioritera. "Prioritera" är det fulaste ordet som finns. Jag tänker inte göra det.
Fick mitt kinesiskaschema idag. Två lektioner i veckan, tisdag- och fredagkvällar. Detta innebär att jag på tisdagkvällar kommer ha ryska 18.00-19.30 och kinesiska 19.30-21.00. Låter det som en bra idé? Ja, det gör det. I'm gonna make it a good idea... Vill lära mig ryska! Vill fortsätta med kinesiskan! Har alltså inget annat val än att få det att gå fungera. Inser i alla fall att jag måste hoppa taekwondon. Får skaffa mig disciplin istället och börja träna på egen hand. Ja ja ja.

Ikväll har jag haft hur trevligt som helst, tjejmiddag hos Maria i hennes nya lägenhet. Perfa! Synd bara att mitt huvud is a ticking bomb. Jag tror att jag har en riktig sjukdom. Det suger. Nu ska jag sova. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback