Things

Jag har färgat håret. Förhoppningsvis kommer det bilder om en liten stund.

För några dagar sedan sa jag till C att jag kände mig så jävla lättad över att kinesiskan äntligen är över, och att jag minsann inte tänker läsa några fler jävla distanskurser i vår utan ta en liten pluggpaus och fokusera på mitt välmående istället.
Idag tackade jag ja till 7,5 poäng ryska, 7,5 poäng kinesiska samt 15 poäng franska, dessutom gjorde jag en bindande anmälan till en taekwondokurs med Michael (som för övrigt varit världsmästare tre gånger. TRE GÅNGER! Jag ska sparka så jävla hårt!), sökte två kurser i gitarr/piano och utöver det har jag en miljon andra projekt.
Heja mig!
Men det bara blir så. Jag kan liksom inte låta bli. Och angående högskolestudierna så blir det helt säkert till att tacka nej till en av kurserna, förmodligen franskan, och fokusera på de två andra. Det känns ju korkat att skita i kinesiskan när jag ändå kommit så långt, och så måste jag se om ryskan är något att ha överhuvudtaget. Annars blir det franska i stället. Så tänker jag. Alla dörrar öppna hela hela hela tiden.

Jag älskar ju att ha mycket saker att göra. För min del handlar det inte om att lära mig tacka nej till saker utan att lära mig hantera allt jag tackar ja till. Så nu ska jag göra det. Och sen ska jag ha högskolepoäng i varenda litet språk som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback