Nu är det väl revolution på gång

Här kommer uppdateringen. Tyvärr utan bilder, är liksom för trött för att styra med det nu. Men imorgon, då!

Idag har jag inte gjort något intressant överhuvudtaget. Haft sovmorgon. Tittat på film (Milk. Rekommenderas starkt!). Lagat mat. Ätit maten. Druckit vin (Californa Red, billigt är godast!). Ätit chokladpudding. Tittat på bilder från jul och nyår.
That's it. Det känns skönt. Days like these, liksom.

Igår hände däremot något väldigt intressant. CD-rea. Här är vad jag fick med mig hem:

Promoe - White man's burden
The Ark - Prayer for the weekend
The Tears - Here come The Tears
Audio Bullys - Generation
The Strokes - First impressions of earth
Daniel Lemma - Morning train
The Thrills - So much for the city
Interpol - Our love to admire
Sophie Ellis Bextor - Trip the light fantastic
Doves - The last broadcast
Quit Your Dayjob - Sweden we got a problem
Silverbullit - Citizen bird
Maroon 5 - It won't be soon before long
Thirteen Senses - The invitation
Logh - North
Pulp - We love life

Dessa kostade alltså 5 kr styck och Cebastian fick slita mig därifrån. Bokstavligt talat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback