Finally

Trodde aldrig att dagen skulle bli kväll. Men hey! Nu är den det! Och jag har kommit hem från jobbet.
Försov mig idag. Jävligt pinsamt. Jag låg och drömde att min chef ringde mig och sa att jag inte skulle jobba idag, och sen ringde hon på riktigt och undrade var fan jag höll hus och jag fick flyga upp ur sängen och svära åt mig själv. Jag har alltså stängt av väckarklockan i sömnen och samtidigt tänkt att typ "vad skönt att jag slipper jobba idag". Kul att jag, fast jag ligger och sover, liksom ger mig själv anledning till att ligga kvar i sängen! Och det sög, för övrigt. Jag vill ju jobba varenda minut jag får! Jag skulle inte alls bli glad om jag fick vara ledig en dag... Äh. Skithjärna.

Vi skulle repat idag också, men lokalen var stängd. Suger. Vi ska ju snart ha spelning!

Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske ska träffa Jenny vilket i så fall vore på tiden. Har inte sett jäntan på flera år känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback