Godmorgon!

Har förstått att denna bloggen upplevs vara något av en fylleblogg.
Här kommer nu ännu ett inlägg som handlar om att jag är bakfull. Enjoy!

Efter sushin igår så gick jag och Jenny ner till mitt jobb där mina kollegor satt och drack öl. Blev en trevlig men tämligen händelselös kväll som slutade med efterfest hos Dejan där vi satt och stirrade ut i luften. Det är så det går till här i Oslo när man ska party hard. Skitstad! Jag var i alla fall hemma vid halv fem och jag och C satte i oss ett helt paket kakor innan vi somnade. Nice! Jag skulle egentligen börjat jobba klockan tolv idag, men fick först sms om att komma klockan två och sedan ännu ett om att jag kunde börja klockan sex. Lyxjobb. Så nu ligger jag här och lider inte särskilt mycket av att vara bakis, så länge det går över till ikväll. Funderar på att ta mig en sväng till gymet. Förmodligen inte.

C gick precis till jobbet. Jag har tråkigt. Tänkte hänga med Jenny ut och shoppat kläder till a big party som hon ska på ikväll men hon var för tidigt ute för mig och var typ på väg hem när jag hörde av mig.

Ja ja. Intressant. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback