I saved the world today

Hey hey hey.
Idag mår jag tusen gånger bättre än igår, kan ha att göra med att jag sovit tolv timmar i natt. Tolv timmar! Så mycket ska jag sova varje natt för nu känner jag mig jävligt utvilad...

Ikväll är det jobb som gäller. Ska bli kul, synd att vädret är pissigt. Kan i och för sig hoppas på tidig stängning idag för jag och C tänkte gå ut och fotografera i natt och jag börjar tidigt imorgon.

Imorgon ska vi förresten repa med bandet också. Kul! Det var längesen. Vi har spelning i Sandvika i augusti, kom ihåg det, all you Oslo people.

Nu är det frukost. Skål!

Kommentarer
Postat av: sufei

hmmm jag vet inte? tror det kommer bli kul men verkar inte bli några utomhusaktiviteter om vädret ska fortsätta så här. vet ej när spektaklet börjar, hör med hedda, det är hon som har kollen!

2009-07-23 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback