It's just a little bit of knäcking, nothing serious...

Det knäcker i min höft när jag går. Är detta normalt?

När jag och Johanna var ute i söndags så frågade jag henne varför hon hade förklädet på sig. Men det hade hon inte. Det var hennes kjol. Då sa jag att det var en väldigt fin kjol och att den inte alls såg ut som ett servitrisförkläde. Det var lite kul. Jag skrev nyss en utförlig historia om just denna situation men den försvann så nu fick ni höra den korta versionen i stället. Hoppas att den dög. Haha, jag råkade skriva fel nyss! Hoppas att den sög stod det. Det var väl kul!

Min pojkvän och min bror är och handlar godis. Sen ska vi se på Harry nummer tre. Nice! Så jag säger godnatt och hoppas att vi hörs imorgon igen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback