Man borde inte sova

Okej, borde kanske nöjt mig med föregående inlägg men har tydligen ett behov för att skriva av mig ikväll och då får det bli en massa tjat! Det här är i alla fall vad jag vill säga:
Man borde verkligen inte sova. Fatta hur mycket man missar! Slöa evolution, är det hit vi har kommit? På vilket sätt har vi utvecklats till det bättre? Vi kan inte ens klättra i träd längre! Ja ja ja ja ja om ni hänger med i mina resonemang så blir jag impad. Det jag vill komma fram till är i alla fall att i morgon när jag vaknar med huvudvärk kommer jag ångra att jag inte gick och lade mig i tid men just nu funderar jag på att stanna uppe hela natten. Sweet logic.

Blev förresten förföljd av en man när jag gick hem inatt. Smet in på 7eleven men han gick fram och tillbaka utanför butiken och kikade in då och då tills jag lyckades smita förbi honom när han gick åt andra hållet. Började nästan gråta. Borde gått fram och sparkat honom i skrevet istället. Varför är jag så stor i käften men handlingsförlamad när det väl händer något?
Jävla Oslo. Du vill mig inte väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback