Over-surprised guy!

Hej hej hej min fina lilla blogg. Dålig uppdatering som vanligt men vem bryr sig?
Imorgon åker vi till Sverige och min kära hemby. Jobbar tio till tre och bussen gå halv fem, sen kommer vi inte till Gislaved utan får vänta till fredag morgon och ta tåget. Ja ja. Det blir nog bra!

Idag är jag bakfull. Något så enormt. Det blev tequila igår och då vet vi hur det slutar. Illamående! Jag får skylla mig själv, jag tvingade i alla andra massa öl och peppade på tequila hela kvällen, när det sen blev aktuellt kunde jag ju knappast dra mig ur. "Jag är inte den som är den" var kvällens motto och det fick jag stå för.

Nu ska jag och älsklingen äta lite mat och sen är det läggdags. Här får ni att njuta av så länge:



Jag har inte skrattat så mycket på väldigt, väldigt länge.

Kommentarer
Postat av: Maa

ja det vet vi!! :/

2009-06-04 @ 06:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback