Stackars lilla mig

Nu har jag kommit hem från jobbet, blev i alla fall fem timmar och lite dricks på det. Gött! Tråkigast är att min pojkvän inte är hemma så jag sitter här helt ensam. MEN! Nu fick jag precis sms av min kära mor om att Kvarteret Skatan har börjat igen? Kan detta vara sant? I så fall kommer ju detta bli den bästa kvällen på länge!
Funderade lite på att gå ut efter jobbet men jag har varken råd eller lust att lägga pengar på alkohol just nu. Så det blir kvalitetstid med mig själv. Behöver egentligen öva på det, att vara ensam. Är en riktig sucker för sällskap...

Vi får väl se hur det går. Lägger väl ut ett ångestladdat inlägg lite senare om hur fruktansvärt synd det är om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback