Inte?

Ja, dagens ynka inlägg kommer alltså lite försent, men skit i det. Nu ska jag gå och lägga mig, tänkte bara meddela några glada nyheter.
1. Jag har fått ytterligare ett jobb som servitris, den här gången på Saras Telt mitt på Karl Johan. Börjar där den 13 april.
2. Jag ska bli skiftledare på donken, efter att ha jobbat där i drygt två veckor. Det här beskedet fick jag i samband med att jag berättade för chefen att jag tänkte sluta. Spännande va? Nu ska jag alltså jobba på donken ca en dag i veckan.

Detta innebär att jag i sommar kommer ha tre jobb. Tre deltidsjobb, så tilsammans blir det väl lagom mycket, men ändå.
Mitt liv flyter verkligen på. Heja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

adressen min är:

9/104 Barkly Street

St Kilda VIC 3182

Australia!!!



Kommer väl vara kvar här några veckor till och sedan kommer jag med all säkerhet att återvända hit för mina sista dagar i Melbourne eftersom jag flyger hem härifrån. Heppåden

2009-03-29 @ 04:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback