Nej, belöna mig inte nu

Äter turkisk peppar och ser fram emot nya avsnittet av Mia och Klara (bäst bäst bäst), mer innehållsrik än så blir nog inte kvällen. Imorgon blir det däremot fullt upp. Vid nio-tiden ska vi vara på banken och betala depositionen, sen ska vi försöka få tag i en hyrbil (hej framförhållning!), sen ska vi träffa mäklaren och få nycklar och efter det blir det flytt. Gööött! Lär ta ett tag att släpa alla grejer upp för tre våningar men fan vad skönt det ska bli när att det här är över!

Imorgon börjar jag som sagt mitt nya jobb också. Det ska bli spännande, hoppas jag. Börjar i alla fall 16.00 och jobbar till 24.00. Rätt schyssta tider, om inte annat. Bra lön också, för den delen! Mycket bättre än vad jag hade väntat mig, och det känns ju kul. Jobbar alltså fyra till tolv måndag till fredag den här veckan och resten av tiden ska jag bara njuta av att ha en stor och fin lägenhet!


Kommentarer
Postat av: sufei

men det var då fan! jag vill också ha photoshop men man måste väl betaaaala för det snål



kommer hem i slutet av maj har jag tänkt. måste bara kolla om jag kan boka om min biljett först (bra framförhållning)

Postat av: Anonym

läget på Donken?

2009-03-04 @ 08:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback