I recommend walking around naked in your living room

Det klagas på dålig uppdatering, så här kommer ett försök till gottgörelse.

Helgen har tillbringats i Sverige. Mycket trevligt! Har varit skönt att komma ifrån Oslo och jobb ett tag, även om det bara blev för en och en halv dag... Nu blir det i alla fall jobb hela veckan, och då menar jag hela veckan! Är satt på schemat 10.00 måndag till söndag (förutom idag, då var det donken 16.00-00.00) och på fredag och lördag blir det dubbelpass. Heja! Förhoppningsvis blir det en jobbvecka på ca 70 timmar...

Men usch vilken tråkig uppdatering det här blev! Bättring utlovas. Kanske imorgon! Men troligtvis inte, morgondagen är helt uppbokad. För ni vet väl vad som händer imorgon kväll? Barca! Och en eller två öl till det, det kommer bli bästa kvällen på länge!

Som sagt, bättre uppdatering ska det bli framöver. Snart kommer exempelvis bilder på mig med min fina longboard, det vill ni väl inte missa? Tänkte väl det!

Nu är jag trött och ska sova jävligt gott. Natti!


Kommentarer
Postat av: Sponsorerna i Sverige

Finally! Nu vet vi. Vår promotion av Er fortsätter. Er nästa Sverigeturné är inbokad till runt den 5 juni. Fansen jublar!

2009-05-27 @ 11:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback