Me dicen el desaparecido

Igår jobbade jag. Idag skulle jag jobbat, var på Saras lite innan ett och skulle byta om men chefen fick syn på mitt ansikte och bad mig att gå hem. Så illa är det. Jag behöver väl inte beskriva hur det känns för en tredjedel av befolkningen har det nog minst lika jobbigt som jag, men ändå! Jävla mardröm att vara allergisk mot luften man andas. Nu har jag köpt allergimediciner för fyrahundra spänn - tjejen på apoteket frågade vad jag ville ha och jag bad om allt hon hade. Nu känns det faktiskt lite bättre, men jag är fortfarande ett jävla vrak... Ja ja, det kunde varit mycket värre. Det kunde ha varit söndag!

Nu sitter jag här och lyssnar på Manu Chao och längtar efter främmande vidder.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Helena! tänkte skriva hoppas att allt är bra, men förstår att det inte är det :/ hoppas det blir bättre iaf! och kul att du se det positiva "kunde ha varit söndag" ;)

kramkram

2009-05-04 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback