Om jag får nåt att säga till om så ska du dansa på min grav

Idag har jag jobbat i nästan fjorton timmar. Nu är jag lagom trött och sliten och ska snart till jobbet igen, känns det som. Inte riktigt, visserligen, men imorgon klockan tio ska jag servera öl igen. Blir som sagt ett dubbelpass imorgon, om vädret tillåter. Hoppas på sexton timmar eller nåt. Då blir det en arbetsvecka på runt åttio timmar vilket innebär no stress till nästa vecka när jag ska vara ledig i tre dagar!

Ja ja. Nu står min fina pojkvän i köket och lagar omelett till mig. Sån lyx har jag!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Mitt liv handlar ju bara om jobb just nu, vilket inte är så jävla intressant för er att läsa om. Säger godnatt istället. Efter omeletten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback