Sunny sunday

Här kommer lite bilder från fredagen och vår spelning. Enjoy!



The band in action.









Ni har sett The Big Lebowski? Ni ser att jag spelar i samma band som The Dude? The Dude!




Jag och ett okänt fan...


Ja, well, idag är det alltså Norges nationaldag. Dessutom är det halt fantastiskt väder. Dessutom vann de Eurovision igår. De har anledning att fira, så att säga. (Mitt patriothjärta slog lite hårdare igår, faktiskt. Just nu känner jag mig mer norsk än svensk.) Min chef ringde för en kvart sedan och bad mig komma till jobbet så fort jag kunde, jag behöver säkert inte förklara varför. Idag kommer bli en helt galen dag.
Så nu är jag halvt på  väg till jobbet och vet att det här kanske är min sista dag i livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback