I don't give a damn!

Somnade inte ordentligt förrän halv sju imorse. Vaknade klockan åtta av att de borrade på våningen över oss. HALLÅ!? Om jag inte får föra oväsen klockan tolv på natten när jag precis kommit hem från jobbet SÅ SKA DE VÄL FÖR FAN INTE FÅ BORRA SÅ ATT HELA JÄVLA HUSET SKAKAR KLOCKAN ÅTTA PÅ MORGONEN?! Nån jäääävla rättvisa får det väl för fan vara. Det är inte så att jag är den enda människan i hela Oslo som jobbar kväll heller. Men vi är fan förtryckta för det.

De kan dra åt helvete. Nu för jag hur mycket jävla oväsen jag vill, vilken tid på dygnet jag vill. Fuck you!

Fick alltså en och en halv timmas sömn inatt, därav det kinkiga humöret. Tjugo över åtta var jag ute ur lägenheten och gick ner till centrum. Satt på en kaffebar och läste och skrev och ritade och lyssnade på musik hela förmiddagen sen, fram till klockan två. Väldigt trevligt tidsfördriv, faktiskt. Mötte upp Johanna sen och gick ner till jobbet och skrev på mitt arbetskontrakt. Sen har vi bara gått omkring. Druckit kaffe. Hälsat på Mohammed (som blivit restaurantchef!) och druckit ännu mer kaffe.

Nu har jag ätit lite rökt lax med ost. Nothing more, nothing less. Gott. Ska iväg och träna med Jenny snart. Snacka om att jag kommer somna som ett barn ikväll!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Muhammed från Sara's tält?

2009-11-10 @ 18:52:05
Postat av: Sebbe

Muhammed från Sara's tält?

2009-11-10 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback