I got excited like you said I would

ÅÅÅÅÅÅHH jag är så peppad. Fan, inte konstigt man blir seg och tråkig när man aaaaldrig hittar på nånting! Den här helgen har varit helt fantastisk, och då har jag ändå jobbat både fredag och lördag kväll. Idag ska vi ha dinner party här hemma, lär bli runt femton personer. Kul! Jag börjar bli lite orolig att vi inte ska få plats, men ey. Skit i det. Snart ska jag och Jenny iväg och handla, spanjorskorna ska laga tortilla och jag och Jenny ska fixa nåt annat spännande. Nåt jävligt enkelt. Kul att laga mat till femton personer? ICKE!

Jag jobbar för övrigt som bartender typ två dagar i veckan. Det visste ni inte? Jag tappar öl och blandar drinkar. That's what I do. Igår gjorde jag min första Cosmopolitan till nån blåst jävla blondin som inte kan dricka öl som vanligt folk. Hahaha! Hoppas den smakade skit. Det gjorde den förresten med största säkerhet.

Ska sluta gnälla över mitt liv. Vet att jag visar lite bipolära tendenser, problemet är att det svänger var tionde minut ungefär så jag vet liksom aldrig riktigt var jag har mig själv. Värdelöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback