Inte söndagsångest?

Nånting som alltid hjälper när man är lite nere är godis. Funkar jämt, utan undantag! Nu har jag en fet godispåse jämte mig och mår jättebra! Ingen söndagsångest alls!

En annan sak som funkar är att tänka på personer som skriver "skämt och sidor". Hahahahaha! Det är så sött så jag svimmar.

Ikväll har jag och Jenny suttit på Waldemars där Fia (och jag, ibland) jobbar och druckit kaffe och stickat halsduk (inte Jenny, men jag). Mys! Sedan gick vi en promenad och hamnade på Qadiz där vi drack mer kaffe. Nu har jag precis kommit hem med min godispåse och ska sticka mer halsduk.

Och öh, det var väl det. Nästa inlägg kommer handla om min åsikt om grissjukan och det omtalade vaccinet. Det antar jag att ni inte vill missa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback